3/20/24

Aktualizacja 20.03.2024.

Dawno mnie tu nie było. Dużo się działo od czasu ostatniego wpisu i nie miałem ani kiedy zająć się blogiem, ani motywacji.

Wracam do pisania po przymusowej przerwie. Priorytet ma oczywiście drugi tom Armii PMC, który robi się coraz masywniejszy i bardziej treściwy. Prace nad nim trwają długo, ale wciąż do niego wracam i nie zamierzam odpuszczać. Kiedyś go ukończę.

Stwierdziłem, że dobrym pomysłem będzie zawarcie tekstów z serii Endless War również na głównym blogu, żeby nie trzeba było przechodzić specjalnie na osobną stronę - wszystko będzie w jednym miejscu (jeśli chodzi o opowiadania - po artykuły dotyczące uniwersum odsyłam na właściwą stronę).

Do dokończenia mam także zbiór powiązanych ze sobą krótkich tekstów składających się na ,,Kalejdoskop" - wciąż brakuje jednego, jednak nie mam na niego wystarczająco dobrego pomysłu. Ponadto jestem w trakcie pisania dłuższego tekstu z tego uniwersum o tytule ,,Mięso i stal", ale idzie ciężko, gdyż miało to być krótkie, pisane bez większego planu opowiadanie, a jak to zwykle u mnie bywa, historia sama rozrosła się, i to znacznie, co dokłada mi dużo pracy. Jednak jest ono niżej na liście priorytetów.

W planach mam również zabranie się za odświeżenie strony Crimson Roses i wystawienie w końcu prologu - choć raczej na ten czas niewiele więcej, przynajmniej nie przed ukończeniem wyżej wymienionych przedsięwzięć.

Ze spraw technicznych dodam także etykiety.

Nie wiem, jak długo będzie to trwać, ani ile uda się zrealizować. Czas pokaże.